KSF-ledenkorting | Inhouse training van Keurmerk SVI voor max 12 personen
KSF-ledenkorting | Inhouse training van Keurmerk SVI voor max 12 personen
26 mei 2023 
1 min. leestijd

KSF-ledenkorting | Inhouse training van Keurmerk SVI voor max 12 personen

14 fanatieke deelnemers volgden in april de training ‘Sociaal Verantwoord Communiceren en Incasseren’ bij KSF. Een leerzame training welke op alle vlakken met een 4- of 5-sterren waardering is beoordeeld door de deelnemers. Ze gaven aan dat zij na het volgen van de training sterker in hun schoenen staan om gesprekken op een sociaal verantwoorde manier te kunnen voeren. Communicatieskills en denken vanuit het menselijke aspect spelen daarin een belangrijke rol. 

Wil je deze training intern aan al jullie medewerkers aanbieden?

Training Sociaal Verantwoord Incasseren & Communiceren

Goed klantcontact bepaalt hoe mensen naar jouw organisatie kijken. De training Sociaal Verantwoord Communiceren & Incasseren maakt jou bewust van de belangen en behoeften van je (debiteur-)klant. Tijdens de interactieve training leer je hoe je hier met een breinvriendelijke en stress-sensitieve benadering mee om kunt gaan. Met als resultaat: een positieve invloed op de klanttevredenheid, een goed merkimago en klantloyaliteit.

Ook leer je hoe je op een efficiënte manier schulden int, zonder dat dit ten koste gaat van de belangen en behoeften van de debiteurklant. Dit kan bijvoorbeeld helpen om de financiële resultaten van het bedrijf te verbeteren en betaalachterstanden op te lossen én te voorkomen.

Aanbod voor KSF-leden

Het tarief van deze training voor KSF-leden is €1.975,- ex. btw voor een groep van maximaal 12 personen. Dit is een korting van 30%. Je kan de inhouse training voor jouw organisatie via de KSF Ledenomgeving aanvragen.

Wil jij de training eerst zelf volgen?

Goed nieuws! Op dinsdag 28 november biedt de Klantenservice Federatie de training ‘Sociaal Verantwoord Communiceren en Incasseren’ nogmaals aan. 

Wil jij of één van je collega’s erbij zijn? Meld je dan aan via de website


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.