Training Sociaal Verantwoord Incasseren

Training Sociaal Verantwoord Communiceren & Incasseren

Goed klantcontact bepaalt hoe mensen naar jouw organisatie kijken. De training Sociaal Verantwoord Communiceren & Incasseren maakt jou bewust van de belangen en behoeften van je (debiteur-)klant. Tijdens de interactieve training leer je hoe je hier met een breinvriendelijke en stress-sensitieve benadering mee om kunt gaan. Met als resultaat: een positieve invloed op de klanttevredenheid, een goed merkimago en klantloyaliteit.


Ook leer je hoe je op een efficiënte manier schulden int, zonder dat dit ten koste gaat van de belangen en behoeften van de debiteurklant. Dit kan bijvoorbeeld helpen om de financiële resultaten van het bedrijf te verbeteren en betaalachterstanden op te lossen én te voorkomen.


KSF organiseert deze training in samenwerking met Keurmerk SVI waarvan KSF-lid Bos Incasso strategisch partner is.

Wegens succes herhaald ★ ★ ★ ★ ★

Focus op de praktijk

Het is belangrijk te begrijpen hoe betaalachterstanden het gedrag van mensen beïnvloedt. Want pas als je dat begrijpt, kun je iemand écht helpen. De trainingsdag is een mix van theorie en praktijk. Onder leiding van professionals ga je op een interactieve manier aan de slag met je eigen communicatievaardigheden en leer je verschillende gesprekstechnieken die je de volgende dag direct met de medewerkers van je contactcenter kunt delen.


Onderwerpen

  • Invloed van schulden op het brein
  • Breinvriendelijk en stress-sensitief communiceren
  • Hulp bij betaalachterstanden

Na de training kun je er met je medewerkers voor zorgen dat het contact met de klant soepeler verloopt én dat jullie sneller tot een oplossing komen!


Doelgroep

Je hebt een leidinggevende rol binnen een contactcenter.


Gratis voor KSF-leden.

Er zijn slechts 14 plekken beschikbaar voor deze training t.w.v. €350,- ex. BTW per persoon. Daarom mag er maximaal één deelnemer per organisatie deelnemen. De kortingscode vind je in de KSF Ledenomgeving.


Bewijs van deelname

Rond je de training succesvol af? Dan ontvang je het certificaat ‘Sociaal Verantwoord Incasseren’.

Na de training weet je hoe je

Invulling geeft aan een sociaal incassoproces

Op een actieve manier luistert en problemen signaleert

Stressloos communiceert met je klant

Zorgt voor passende betaaloplossingen

Hoe je klanten helpt die niet kunnen betalen

28 nov 2023

9:45-15:00

Inclusief lunch
klantcontact-event-locatie-1

KSF Koetshuis

 Driebergsestraatweg 27

 3941ZS Doorn

Gratis voor leden

Kosten niet-leden €350,- ex. BTW 

Voorwaarden

  • Maximaal één deelnemer per organisatie.
  • Je hebt een leidinggevende rol binnen een contactcenter, dit mag zowel facilitair als inhouse zijn. 

KSF behoudt zich het recht voor om aanmeldingen te annuleren als zij niet aan deze voorwaarden voldoen.

100% kortingscode voor KSF-leden

Dankzij KSF-lid Bos Incasso, strategisch partner Keurmerk SVI, kan KSF deze training ter waarde van €350,- per persoon kosteloos aanbieden aan haar leden. De kortingscode vind je in de KSF Ledenomgeving

Annuleringsregeling

  • Afmelden kan tot 14 november 12.00 uur kosteloos via events@klantenservicefederatie.nl.
  • Meld je je na dinsdag 14 november af, maar voor 21 november? Dan wordt €175,- ex. btw in rekening gebracht of niet gerestitueerd.
  • Voor afmeldingen na 21 november, of als je onaangekondigd niet naar de training komt, brengen wij de gehele inschrijfgelden €350,- exclusief btw in rekening of worden de betaalde inschrijfgelden of niet gerestitueerd.

Natuurlijk is het mogelijk om een collega uit jouw organisatie in jouw plaats te laten deelnemen.

Naar het aanmeldformulier: