Opname KSF Jaarcongres 2022
Opname KSF Jaarcongres 2022
22 november 2022 
1 min. leestijd

Opname KSF Jaarcongres 2022

De KSF, haar leden en een brede achterban hebben uitgebreid nagedacht en gesproken over de waarde van klantcontact. Daar zijn 7 servicebeloften uit ontstaan die voor alle KSF-leden gelden. Alles draait om het realiseren van hoogwaardig klantcontact met toegevoegde waarde voor klant, organisatie en medewerker. Tijdens het KSF Jaarcongres 2022 zetten we samen met de sprekers en het publiek de servicebeloften 1, 2, en 4 centraal. Voor, door en met de sector!

De opname is toegankelijk voor leden in de KSF Ledenomgeving: Opname KSF Jaarcongres 2022. Hier vind je ook de presentatie van Ronald Nieuwenhuis, het klant-energieke stroomschema van Sonja Stalfoort en de downloads van onze sponsoren. Deze downloads zijn ook voor niet-leden beschikbaar: downloads.

Het KSF Jaarcongres 2022 is mede mogelijk gemaakt door:

Sponsoring KSF Jaarcongres 7-11

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.