€ 40,- ledenkorting op de Conversational Conference van Frankwatching
€ 40,-  KSF ledenkorting op de Conversational Conference van Frankwatching
25 augustus 2022 
0 min. leestijd

€ 40,- KSF ledenkorting op de Conversational Conference van Frankwatching

Op 22 september organiseert Frankwatching de 7e editie van Conversational Conference in de Jaarbeurs Utrecht. Tijdens dit event over digitaal klantcontact krijg je dit keer tips, handvatten en inspiratie van onder andere KPN, gemeente Tilburg, Essent, CliniClowns, Carglass®, Stichting Philadelphia en DDM Consulting. 

Niks ervan missen? Wees erbij en profiteer van € 40,- KSF ledenkorting: je betaalt slechts €99 i.p.v. €139 (excl. btw).

Over het event

Chat, messaging, voice, AI & chatbots

Mensen willen steeds sneller en directer contact met merken en organisaties. Dankzij digitale ontwikkelingen kun je klanten écht leren kennen en inspelen op hun behoeften. Hoe dragen chatbots, (social) messaging en voice bij aan de klantbeleving, service en resultaten van jouw organisatie? Hoe slaag jij erin om je customer service omnichannel in te richten en te automatiseren, maar toch ook persoonlijk te blijven communiceren? 

Tijdens de 7e editie van Conversational Conference ontdek je wat er speelt op het vlak van conversational AI en automatisering van klantcontact. Schuif aan bij inspirerende keynotes, neem deel aan praktische expertsessies en breid je netwerk (verder) uit.

KSF Ledenomgeving

De kortingscode vind je in de KSF Ledenomgeving.

BEKIJK OOK DE WIN-ACTIE. WE VERLOTEN 2 TICKETS.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.