Is de telefoon nog van deze tijd? Hoe zit het met WhatsApp? Moet je je hele communicatiestrategie gaan afstemmen op de nieuwe social media kanalen terwijl je niet precies weet wat jouw eindklant wenst? Tijdens het ochtendprogramma van Open Varen presenteerden CCMA en KSF wat de eindklant nu écht wil, gebaseerd op diverse onafhankelijke onderzoeken.
Download | Presentatie CCMA & KSF tijdens Open Varen
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook
Reactie plaatsen