Bestuursleden benoemd tijdens ALV bij PGGM
Bestuursleden benoemd tijdens ALV bij PGGM
14 juni 2018 
1 min. leestijd

Bestuursleden benoemd tijdens ALV bij PGGM

Gisteren hielden we onze Algemene Ledenvergadering bij PGGM in Zeist. Frank Rademakers, Manager Klantcontact, vertelde voorafgaand het inspirerende verhaal van de verandering van een traditioneel pensioenbedrijf naar een 9+-organisatie.

Hij deelde o.a. voorbeelden van het bewust creëren van waardevolle ervaringen binnen klantreizen en vertelde hoe chatbot-technologie bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn al succesvol wordt ingezet bij de beantwoording van klantvragen. Hij liet zien dat je door de kracht en creativiteit van medewerkers te benutten mooie resultaten kunt boeken. Daarbij zijn de juiste technologie en een duidelijke visie op klantcontact van groot belang. Klantcontact is bij PGGM hoog in de organisatie belegd en er wordt echt naar de behoeften van de klanten gekeken. Met als resultaat dat de klanttevredenheid in de afgelopen jaren is gestegen.

De ALV heeft twee bestuursleden benoemd: Hans van den Bemt is nu formeel voorzitter en Edward Lind is bestuurslid namens de ledengroep zzp.

Het bestuur lichtte de speerpunten van de KSF verder toe: impact, opinieleiderschap en begeleiding van de sector in verdere digitalisering.

We wensen de nieuw benoemde bestuursleden allebei veel succes in hun functie en we kijken uit naar een prettige samenwerking.

Meer over de bestuursleden…

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen