Bas Nederlof (Quandago) volgt Marcel Mens (In4Growth op als voorzitter KSF Expertgroep Leiderschap
Bas Nederlof (Quandago) volgt Marcel Mens (In4Growth) op als voorzitter KSF Expertgroep Leiderschap
27 mei 2024 
1 min. leestijd

Bas Nederlof (Quandago) volgt Marcel Mens (In4Growth) op als voorzitter KSF Expertgroep Leiderschap

Bas Nederlof wordt de nieuwe voorzitter van de KSF Expertgroep Leiderschap. Daarmee neemt hij het stokje over van Marcel Mens (In4Growth.com BV) die deze rol sinds 2021 vervulde. Bas is CEO van Quandago en heeft jarenlange ervaring in verschillende leidinggevende rollen zowel binnen als buiten de wereld van klantcontact.

Bas Nederlof:

Bas Nederlof“Met alle ontwikkelingen (bijv. arbeidsmarkt, technologie, etc.) binnen de klantcontact sector is het evident dat (goed) leiderschap noodzakelijk is. We kunnen veel van elkaar leren en ik kijk er naar uit om samen met de leden van KSF actuele vraagstukken op het gebied van leiderschap en management te behandelen. Vraagstukken waar we gebruik kunnen maken van de diversiteit onder de KSF-leden om tot nieuwe inzichten te komen. Juist in een sector waar grote strategische vraagstukken liggen, maar de focus vooral op de operatie en korte termijn ligt."

Meedenken?

Vanuit de overtuiging dat we binnen de klantcontactsector veel van elkaar kunnen leren, roept Bas leden die met hem mee willen denken en praten over het thema leiderschap graag op zich te melden bij het KSF Bureau door een mail te sturen naar directie@klantenservicefederatie.nl.

Marcel bedankt!

Marcel MensKSF bedankt vanzelfsprekend Marcel voor zijn tomeloze energie en creativiteit die hun weg vonden naar tal van inspirerende expertsessies die hij de afgelopen jaren voor KSF-leden heeft georganiseerd.


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen