KSF-voorzitter Hans van den Bemt stopt in het voorjaar van 2023 als voorzitter
KSF-voorzitter Hans van den Bemt stopt in het voorjaar van 2023 als voorzitter
07 november 2022 
1 min. leestijd

KSF-voorzitter Hans van den Bemt stopt in het voorjaar van 2023 als voorzitter

KSF-voorzitter Hans van den Bemt heeft vandaag de leden geïnformeerd over zijn besluit om het komend voorjaar de KSF-voorzittershamer over te willen dragen aan een opvolger. Van den Bemt maakt sinds 2015 onderdeel uit van het bestuur en is sinds 2018 voorzitter van de KSF, de branchevereniging voor klantcontact en klantenservice. 

HansVan den Bemt motiveert zijn besluit met de volgende woorden: “Toen ik in 2021 vanwege de bijzondere omstandigheden waarin de vereniging zich toen bevond door de leden voor een uitzonderijke, derde termijn tot voorzitter werd benoemd, gaf ik aan dat iedere vereniging na verloop van tijd een nieuwe voorzitter verdient. Dat vond ik toen en dat vind ik nu. Mijn derde termijn heb ik dan ook aanvaard onder de voorwaarde dat deze niet langer zou moeten duren dan de bijzondere omstandigheden van destijds zouden rechtvaardigen. Dat moment is wat mij betreft aangebroken.  De vereniging is inmiddels in rustig en stabieler vaarwater terecht gekomen. Er is een nieuwe directeur en er is een enthousiast, betrokken bestuur waarin ook 3 nieuwe leden zitting hebben. Dat maakt dat ik het komend voorjaar, na ruim 8 jaar bestuurslidmaatschap waarvan 5 als voorzitter, graag en in vol vertrouwen plaats maak voor een opvolger. Tot die tijd kunnen de leden er uiteraard op rekenen dat ik mij als voorzitter voor de KSF zal inzetten zoals zij dat gewend zijn van mij.”

Het bestuur van de KSF respecteert de afwegingen en het besluit van de voorzitter en start binnenkort het proces voor zijn opvolging. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 17 november zullen de leden worden geïnformeerd over hoe het proces dat moet leiden tot een nieuwe voorzitter er uit gaat zien. Vanzelfsprekend wordt op een later moment stilgestaan bij de verdiensten van Hans van den Bemt voor de vereniging.

Leden kunnen zich hier aanmelden de ALV.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.