Agenda

21nov14:0017:00Expertsessie WFMDatadriven WFM : trends, ontwikkelingen en de ervaringen van Bol.com 14:00 - 17:00 MindShare, Driebergen-Rijsenburg

28nov09:3013:00Expertsessie DataHet CAK en Samsung over speech- en textanalytics voor klantcontact09:30 - 13:00 Samsung, Schiphol

04dec16:0018:00Algemene Ledenvergadering16:00 - 18:00 YoungCapital

17dec13:3016:30Expertsessie CXISO-norm: hoe begin je, hoe ziet het proces er uit, waar moet je aan denken?13:30 - 16:30 Telegraaf Media Groep, Amsterdam

30jan00:0000:00Expertsessie LeiderschapHoe zorg je als leider voor samenwerking tussen de keten?00:00 - 00:00 N.t.b.

06feb00:0000:00Expertsessie TechnologieDigitale service strategie workshop00:00 - 00:00

12mrt00:0000:00Expertsessie WFMFlexibilisering of juist niet?00:00 - 00:00 N.t.b.

26mrt00:0000:00Expertsessie DataToekomst van CRM, hoe daarin omgaan met privacy discussies? 00:00 - 00:00 N.t.b.

16apr00:0000:00Expertsessie Social ServiceSocial service anno 2020: bots, voice en Whatstabook00:00 - 00:00 N.t.b.

16jun00:0000:00Expertsessie TechnologieCustomer service organisatie van de toekomst00:00 - 00:00 N.t.b.