Agenda

15nov12:0022:00Belgisch contactcentercongres en awards 201812:00 - 22:00 Sportoase Leuven

20nov12:0017:30The symphony of customer experience - KSF Jaarcongres 201812:00 - 17:30 KAF

22nov09:0017:00Conversational Commerce EventEvent van Frankwatching09:00 - 17:00 Jaarbeurs, Utrecht

04dec16:0018:00Algemene Ledenvergadering16:00 - 18:00 KPN Zakelijk

13dec14:00Expertsessie LeiderschapHoe leid je als leider een transformatie en hoe stimuleer je daarin het juiste gedrag?14:00 CIRCL (locatie van ABN AMRO), Amsterdam

18dec10:0013:00Expertsessie Data360 graden klantcontact: hoe doe je dat?10:00 - 13:00 Apeldoorn

15jan00:00Expertsessie Social ServiceSocial service wordt volwassen, zijn onze mensen dat ook?00:00

24jan00:00Expertsessie WFMTrends en ontwikkelingen WFM00:00

02febHele dag09Inspiratiereis VS(Hele dag)

05feb00:00Expertsessie Customer ExperienceEvolution of CX00:00

21mrt00:00Expertsessie LeiderschapWat betekenen zelfsturende/zelforganiserende teams voor leiderschap? De do’s en don’t.00:00