Agenda

24jan13:00Expertsessie WFMDe toekomst van WFM in klantcontact: cijfers, trends en ontwikkelingen13:00 Midden van het land

02febHele dag09Inspiratiereis VS(Hele dag)

05feb14:00Expertsessie Customer ExperienceEvolution of CX14:00 Dimension Data, Barneveld

06feb15:3018:00KSF Innovatiedag15:30 - 18:00 Bunnik

12feb10:0013:00Expertsessie EcommerceVacanceselect en Body & Fit over piekmanagement10:00 - 13:00 Amsterdam

07mrt00:0000:00Expertsessie Technologie00:00 - 00:00 N.t.b.

21mrt00:0000:00Expertsessie LeiderschapLeiderschap en zelfsturende- en zelforganiserende teams: the do’s and don’ts en wat vraagt het van leiderschap?00:00 - 00:00 N.t.b.

21mrt00:00Expertsessie LeiderschapWat betekenen zelfsturende/zelforganiserende teams voor leiderschap? De do’s en don’t.00:00

04apr00:0000:00Expertsessie DataDe kansen van data analytics voor klantcontact00:00 - 00:00 N.t.b.

11apr00:0000:00Expertsessie Social ServiceVakgenoten delen hun socialservice-ervaringen00:00 - 00:00 VANAD Group, Capelle a/d IJssel

16mei00:0000:00Expertsessie Ecommerce00:00 - 00:00 N.t.b.

23mei00:0000:00Expertsessie CXHoe maak jij het verschil naar de klant?00:00 - 00:00 N.t.b.

13jun00:0000:00Expertsessie WFM00:00 - 00:00 N.t.b.