Agenda

20sep08:0017:30WFM-congres08:00 - 17:30 NBC Nieuwegein

02okt14:0017:00Expertsessie DataMachine Learning14:00 - 17:00 Amersfoort

04okt14:0017:00Expertsessie LeiderschapHoe kies je als leider de juiste (combinatie) van verbetermethodes (agiile/lean/six sigma/ operational excellence)?14:00 - 17:00

09okt14:0017:00Expertsessie Social ServiceBol.com deelt de chatbot-ervaringen 14:00 - 17:00

11okt15:0017:00Expertsessie EcommerceAchmea Centraal Beheer deelt ervaringen met voice-commerce voor klantcontact15:00 - 17:00

18okt14:0017:00Expertsessie WFMCollege en simulatie capaciteitsmanagement14:00 - 17:00

30okt13:30Expertsessie HRWorkshop generatiemanagement met generatie-expert dr. Aart Bontekoning13:30 Regio Utrecht

08nov10:0012:30Expertsessie Customer ExperienceOutside-in denken: wat wil de klant bij verschillende touchpoints?10:00 - 12:30 TMG, Amsterdam

15nov12:0022:00Belgisch contactcentercongres en awards 201812:00 - 22:00 Sportoase Leuven

20nov12:0017:30The symphony of customer experience - KSF Jaarcongres 201812:00 - 17:30 KAF

13dec00:00Expertsessie LeiderschapHoe leid je als leider een transformatie en hoe stimuleer je daarin het juiste gedrag?00:00

15jan00:00Expertsessie Social ServiceSocial service wordt volwassen, zijn onze mensen dat ook?00:00

24jan00:00Expertsessie WFMTrends en ontwikkelingen WFM00:00

02feballday09Inspiratiereis VS(Hele dag)

05feb00:00Expertsessie Customer ExperienceEvolution of CX00:00

21mrt00:00Expertsessie LeiderschapWat betekenen zelfsturende/zelforganiserende teams voor leiderschap? De do’s en don’t.00:00