Agenda

19jul14:1517:00Expertsessie Social ServiceDe ROI van social service: wat levert het op?14:15 - 17:00 Uber Connected, Amsterdam

25sep00:0000:00Expertsessie LeiderschapHoe kies je als leider de juiste (combinatie) van verbetermethodes (agiile/lean/six sigma/ operational excellence)?00:00 - 00:00

02okt00:0000:00Expertsessie DataMachine Learning00:00 - 00:00

11okt00:0000:00Expertsessie Social ServiceHoe behoud je het menselijke aspect binnen social service in een snel groeiende digitale wereld?00:00 - 00:00

18okt00:0000:00Expertsessie WFMWorkshop capaciteitsmanagement00:00 - 00:00

30okt00:0000:00Expertsessie HRGeneratiemanagement00:00 - 00:00

08nov00:0000:00Expertsessie Customer ExperienceDe evolutie van customer experience00:00 - 00:00

15nov12:0022:00Belgisch contactcentercongres en awards 201812:00 - 22:00 Sportoase Leuven

20nov12:0017:30The symphony of customer experience - KSF Jaarcongres 201812:00 - 17:30 KAF

13dec00:0000:00Expertsessie LeiderschapHoe leid je als leider een transformatie en hoe stimuleer je daarin het juiste gedrag?00:00 - 00:00

15jan00:0000:00Expertsessie Social ServiceSocial service wordt volwassen, zijn onze mensen dat ook?00:00 - 00:00

24jan00:0000:00Expertsessie WFMTrends en ontwikkelingen WFM00:00 - 00:00

05feb00:0000:00Expertsessie Customer ExperienceOutside-in denken: wat wil de klant bij verschillende touchpoints?00:00 - 00:00

21mrt00:0000:00Expertsessie LeiderschapWat betekenen zelfsturende/zelforganiserende teams voor leiderschap? De do’s en don’t.00:00 - 00:00