Validatiefase KSF Trendmonitor gaat verder. Doe ook mee!
Validatiefase KSF Trendmonitor gaat verder. Doe ook mee!
03 september 2024 
1 min. leestijd

Validatiefase KSF Trendmonitor gaat verder. Doe ook mee!

Het afgelopen voorjaar startte KSF de validatiefase voor de KSF Trendmonitor, het structurele, periodieke en onafhankelijke sector- en benchmarkonderzoek dat KSF als brancheorganisatie opzet. In 2 stappen toetst KSF de opzet van de monitor en wordt begonnen met de eerste verzameling van data. 

Lag in de eerste stap van de validatiefase de focus op de HR-gerelateerde data, in de 2e fase komen de meer operationele klantcontactdata en kengetallen centraal te staan. Voor inhouse en facilitaire klantcontactorganisaties die nog niet deelnemen aan de validatiefase is de start van de 2e fase weer een uitgelezen moment om laagdrempelig en vrijblijvend kennis te maken met de KSF Trendmonitor. Naast kennismaken met de KSF Trendmonitor kunnen deelnemers aan de validatiefase ook hun geven op de vragenlijsten en de kengetallen die de KSF Trendmonitor gaat leveren.

Meer over de opzet en achtergronden van de KSF Trendmonitor lees je hier.

Laagdrempelig instappen

Deelname aan de validatiefase verplicht niet om definitief aan de KSF Trendmonitor deel te nemen. Besluit een deelnemer aan de validatiefase om deelnemer aan de KSF Trendmonitor te worden – en deze organisatie doet dat binnen 6 maanden na de officiële start van de KSF Trendmonitor – dan neemt KSF niet alleen de kosten van de deelname aan de validatiefase voor haar rekening, maar ook het eenmalige inschrijfgeld van €250,- excl. btw dat deelnemers aan de KSF Trendmonitor verschuldigd zijn.

Meld je hier aan voor deelname aan de validatiefase

Als de organisatie bij de officiële start van de KSF Trendmonitor nog geen deelnemersovereenkomst heeft getekend, dan brengt KSF op dat moment wel €250,- excl. btw als tegemoetkoming in de kosten van de validatiefase in rekening. Deze mogen worden verrekend met de deelnemersbijdrage voor de KSF Trendmonitor als de organisatie alsnog binnen 6 maanden na de start gaat deelnemen.

Presentatie van resultaten en learnings rond de HR-kengetallen.

De resultaten en learnings uit de eerste stap van worden besproken tijdens 2 (identieke) verdiepingssessies op 10 september (Amsterdam) en 19 september (Amersfoort). (Potentiële) deelnemers aan de validatiefase kunnen zich hiervoor nog aanmelden.

Aanmelden voor de verdiepingssessie van 10 of 19 september

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen