Verdiepingssessie validatiefase KSF Trendmonitor

Verdiepingssessie validatiefase 2 KSF Trendmonitor

6 feb & 11 feb | 13.30-17.00 | Doorn

Doelgroep

  • Deelnemers aan de validatiefase van de KSF Trendmonitor
  • Inhouse- en facilitaire contactcenters die in (deelname aan) de KSF Trendmonitor geïnteresseerd zijn

KSF Trendmonitor Dashboard

Operationele Kengetallen

In navolging van de eerste validatie fase van de KSF Trendmonitor naar Verloop & Verzuim en de werkbetrokkenheid van medewerkers in de klantcontactsector zijn we aan de slag gegaan met de tweede validatiefase rondom Operationele Kengetallen in de klantcontactsector. 

Voor de deelnemers aan de tweede validatiefase en belangstellenden voor deelname aan de KSF Trendmonitor organiseert KSF op zowel donderdagmiddag 6 februari als dinsdagmiddag 11 februari een (fysieke) verdiepingsbijeenkomst. 

Hierin gaan we natuurlijk dieper in op de resultaten van de tweede validatiefase, en geven we daarnaast inzicht in:  

  • De verbanden die tussen de verschillende klantcontact KPI’s uit validatiefase 1 en 2 gelegd kunnen worden 
  • Hoe aan de hand van deze KPI’s ook interne business cases gecreëerd kunnen worden om de waarde van het contactcenter of medewerker aan te tonen 
  • Hoe dit proces binnen een organisatie georganiseerd kan worden en wie daarvoor benodigd zijn 
  • De plannen van KSF om de Trendmonitor in 2025 uit te rollen 

Meld je aan voor één van de twee data!

6 feb 2024 & 11 feb 2024

13.30-17.00

klantcontact-event-locatie-1

Doorn

KSF Koetshuis

Driebergsestraatweg 27

3941ZS Doorn