KSF reikt ISO 18295 uit aan een trots Contact4You uit Breukelen
KSF reikt ISO 18295 uit aan een trots Contact4You uit Breukelen
13 april 2023 
1 min. leestijd

KSF reikt ISO 18295 uit aan een trots Contact4You uit Breukelen

Sinds kort is Contact4You uit Breukelen één van de facilitaire contactcenters die gecertificeerd is voor de ISO 18295 voor klantcontact. KSF-directeur Roel Masselink reikte op 12 april het bijbehorende certificaat uit aan het trotse team van Contact4You.

Tool voor permanente verbetering klantenservice

“Het certificeringstraject heeft ons als organisatie en als team ontzettend veel gebracht”, zegt Naomi Verheij die binnen Contact4You de projectmanager voor de certificering was. “De belofte die we onze klanten, onze medewerkers en onze organisatie doen hebben via het certificeringstraject niet alleen inzichtelijk gemaakt, we hebben nu met de ISO-certificering ook een tool die ons helpt bij permanente verbetering en kwaliteitsbewaking.” Naomi Verheij beveelt ook andere organisaties het ISO-certificeringsproces van harte aan. “Maar zet je zelf niet onder druk en gun je voldoende tijd in het traject", geeft ze daarbij nog als tip mee.

Trots op het team van Contact4You


Namens KSF en de certificerende instelling feliciteert Roel Masselink Naomi en haar team met het behalen van het ISO-18295-certificaat. “Het certificaat is zeer verdiend. Het behalen ervan is een belangrijke mijlpaal om te vieren in een permanent proces van kwaliteitsverbetering,” aldus de KSF-directeur. KSF is ervan overtuigd dat klantcontact en klantenservice belangrijke, onderscheidende succesfactoren zijn voor organisaties. “Ruimte houden voor en borgen van hoogwaardig, kwalitatief klantcontact daar gaat het om. Het ISO-certificaat is daarin een belangrijk middel. Wij zijn dan ook samen met het team van Contact4You trots op de geleverde prestatie.”

Wil je ondersteuning bij het uitvoeren van de zelfevaluatie?

Voor organisaties die ook het ISO-certificaat overwegen start KSF binnenkort een laagdrempelige, gratis traject voor KSF-leden. Dit traject bestaat uit een e-learning, live evaluatiemomenten en een online community met ervaringsdeskundigen. Dit traject ondersteunt organisaties bij het uitvoeren van de zelfevaluatie, die voor de meeste organisaties de eerste stap op weg is in het proces van permanente kwaliteitsverbetering.

Meer weten over het ISO-certificaat voor klantcontactcenters of het gratis begeleidingstraject? Meld je aan bij de groep ISO 18295 in de KSF Ledenomgeving en zet 'ontvang notificaties' aan! Dan blijf je op de hoogte. KSF Ledenomgeving, groep ISO 18295.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen