Terugblik KSF Jaarcongres 2018 in ons online magazine
Terugblik KSF Jaarcongres 2018 in ons online magazine
21 november 2018 
1 min. leestijd

Terugblik KSF Jaarcongres 2018 in ons online magazine

Met veel plezier kijken we terug op het inspirerende en bruisende KSF Jaarcongres 2018, waar ruim 360 vakgenoten ‘The symphony of customer experience’ meemaakten.

Zo zag het jaarcongres eruit: bekijk de foto’s op facebook.

Voor een inhoudelijke terugblik kun je de volgende presentaties downloaden via Dropbox:

Lees verslagen van de dag in het online magazine. Daarmee krijg je een nog betere impressie van wat er aan kennis is gedeeld op 20 november. Bovendien lees je wat bezoekers erover zeiden.

Wij gaan op naar een mooi KSF Jaarcongres in 2019. We begroeten je daar graag en natuurlijk ook eerder op een van onze aankomende events!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen