Firestarter, we kijken terug op een vlammend jaarcongres
Firestarter, we kijken terug op een vlammend jaarcongres
15 november 2019 
1 min. leestijd

Firestarter, we kijken terug op een vlammend jaarcongres

Wat een mooie dag was het gisteren: goed en leuk om zo veel vakgenoten bij elkaar te hebben op het KSF Jaarcongres. We hebben vele enthousiaste reacties gekregen op de koffie- en th(e)emagesprekken, de sprekers, het diner en de organisatie. Hartelijk dank daarvoor. We hebben het jaarcongres weer met veel plezier georganiseerd.

Online magazine
Je kunt de inhoud van het jaarcongres nalezen en gemakkelijk delen met collega’s. Ook wat bezoekers erover zeiden lees je in ons online magazine. Daar kun je ook de foto’s bekijken.

Download de presentaties via Dropbox:
Feiten en cijfers uit de branche
Het Nationale Benchmarkonderzoek Klantinteractie 2019
Philips over Design Thinking
KSF Innovationboard over hoe de inhoud van ons vakgebied verandert
Steven van Belleghem – Customers, the day after tomorrow

Volgend jaar
Wij gaan met de Commissie Jaarcongres al weer nadenken over het KSF Jaarcongres van volgend jaar. Heb je ideeën voor onderwerpen, locatie of sprekers, laat het ons weten via susan.soleimani@klantenservicefederatie.nl.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen