Stel je nu kandidaat voor één van de aankomende vacatures binnen het bestuur
14 maart 2024

Stel je nu kandidaat voor één van de aankomende vacatures binnen het bestuur

Vanwege aflopende bestuurstermijnen en veranderingen van werkkring komen in het bestuur de komende tijd (vervroegd) een aantal bestuurszetels vrij. Draag jij de sector, het vakgebied en KSF een warm hart toe en pas jij in één van de profielen, stel je dan kandidaat voor één van de onderstaande vacatures.

Heb je belangstelling? Stuur dan uiterlijk 1 april 2024 je kandidaatstelling voorzien van een korte motivatie en jouw cv naar vacature@klantenservicefederatie.nl. Heb je vragen over de functie of de procedure? Neem dan contact op met KSF-directeur Roel Masselink, roel.masselink@klantenservicefederatie.nl.

Voor de vacature bestuurslid ledencategorie ZZP heeft het bestuur een geschikte kandidaat op het oog. Niettemin nodigt het bestuur iedereen die in het profiel voor deze functie past en die het bestuur wil komen versterken van harte uit zich kandidaat te stellen.