Opname van de e-learning ISO 18295
Vandaag de opname van de e-learning ISO 18295 ter ondersteuning van het KSF verbetertraject ‘Samen naar excellent klantcontact’. Met Paul van Ladesteijn aan het woord, Leon van Wezenbeek voor de techniek en Doeke Bosma achter de schermen.
Heb je vorige week de introductiebijeenkomst over het ISO verbetertraject gemist? Vrijdag 1 maart om 13.00 staat er een extra ONLINE sessie gepland! Meld je aan via events@klantenservicefederatie.nl.
Meer over het verbetertraject ‘samen naar excellent klantcontact’
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.