Nieuwe tarieven KSF Branchecertificaat A
Nieuwe tarieven KSF Branchecertificaat A
10 januari 2023 
1 min. leestijd

Nieuwe tarieven KSF Branchecertificaat A

Basistarief

  • Telefonie: €107,- per kandidaat. Incl. theorie-examen en 1 praktijkexamen.
  • Chat: €107,- per kandidaat. Incl. theorie-examen en 1 praktijkexamen.
  • Telefonie & chat: €172,- per kandidaat. Incl. theorie-examen en 2 praktijkexamens.

Voor niet-leden geldt een opslag van €20,- per kandidaat.

Vergoeding als je een examinator levert

Lever je een examinator die voor andere organisaties het praktijkexamen beoordeelt? Per afgenomen examen door jullie examinator krijg je €40- vergoeding. Aan het eind van het kalenderjaar krijg je bericht over de factuur die je de KSF mag sturen.

Niet-leden kunnen geen examinator leveren.

Kosten proctoring

Werkgevers die het online theorie-examen niet op de eigen locatie onder toezicht kunnen afnemen, moeten gebruik maken van proctoring (online toezicht). €30- opslag per examen.

Zo houden we het examen veilig, voorkomen we fraude. Kandidaten geven vooraf toestemming. Tijdens het examen worden de kandidaat, de omgeving, de geluiden en het scherm opgenomen. Deze beelden en geluidsopnamen worden achteraf bekeken door een proctor. Uiteraard doen we dit onder de gebruikelijke voorwaarden in het kader van de AVG.

Let op! Deze tarieven gelden nog niet voor organisaties die in 2022 kandidaten hebben gehad die het KSF Branchecertificaat A hebben behaald of daar nu mee bezig zijn. Voor hen blijven de oude tarieven van kracht. Voor deze organisaties hanteren we een overgangsperiode van een jaar.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.