Nieuwe ledengids! (en proeflidmaatschapactie)
Nieuwe ledengids! (en proeflidmaatschapactie)
24 januari 2022 
0 min. leestijd

Nieuwe ledengids! (en proeflidmaatschapactie)

Al onze leden, inhouse, facilitaire contactcenters, ZZP'ers en leveranciers aan de klantcontactbranche, kunnen zichzelf profileren op hun eigen pagina in de nieuwe ledengids. Zij geven hier ook antwoord op de vraag waarom zij zich hebben aangesloten bij de Klantenservice Federatie.

BEKIJK KSF LEDENGIDS

Om te vieren dat de ledengids live staat, hebben we een mooi aanbod voor je. Word nu proeflid voor een half jaar en betaal slechts € 495,-.

Met het proeflidmaatschap ben je een half jaar lang volwaardig lid van de KSF. Je stem telt mee op de ALV en je kunt van alle voordelen van het lidmaatschap gebruik maken: je mag bijvoorbeeld aan alle expertsessies deelnemen, gratis naar het HR-congres en je krijgt volledig toegang tot de KSF Ledenomgeving. Je wordt geïntroduceerd als nieuw lid en je krijgt een eigen pagina in onze nieuwe ledengids.

Dit aanbod is tijdelijk. Wees er dus snel bij!

0
Dagen
0
Uur
45
Minuten
15
Seconden

Meer informatie en aanmelden

Wil je weten welke organisaties er allemaal zijn aangesloten bij de KSF? Hier vind je alle ruim 200 leden op een rij.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.