Samen werken aan de kwaliteit en toekomst van de klantcontactbranche: steeds meer organisaties zien het belang van het lidmaatschap van KSF. Graag stellen we hieronder TriNed, MobileXL, Riverwise, ContactWorx en Expert aan je voor. Zij werden recent lid van KSF. Is jouw organisatie nog geen lid? Volg vandaag nog het voorbeeld van deze organisaties en meld je hier aan voor het KSF-lidmaatschap. Samen staan we sterker.
TriNed BV
TriNed is dé glasvezelspecialist bij jou in de buurt. Sinds 1999 leveren ze internet, televisie en vaste telefonie aan zowel particuliere- als zakelijke klanten.
Trined heeft zich aangesloten, omdat zij klantcontact erg belangrijk vinden en KSF draagt dit actief uit. En KSF maakt zich sterk voor goede wet- en regelgeving. Daarnaast zien zij hun lidmaatschap als een mooie gelegenheid om kennis en ervaring uit te wisselen met anderen die in de branche actief zijn.
Mobile XL
Mobile XL helpt organisaties met het optimaliseren en automatiseren van hun processen. Ze doen dat voornamelijk voor klantenservice teams, verkoop organisaties, marketing teams en HR afdelingen.
Mobile XL wil graag kennis uitwisselen over de onderwerpen waar KSF voor staat. zij zijn een software leverancier en weten vanuit die kant hoe organisaties te ondersteunen. Maar we ze geen specialist of adviseur op de kennisgebieden van KSF. Met hun lidmaatschap verwachten zij hun kennisniveau te kunnen vergroten. En wie weet kunnen ze een bijdrage leveren met hun kennis op het gebied van software.
ContactWorx
ContactWorx is een facilitair callcenter in Rijswijk. Zij geloven dat goed persoonlijk klantcontact het verschil maakt, systemen dienen ter ondersteuning hierbij. Klanten moeten zich echt gehoord en geholpen voelen, om een goed gesprek aan de klantcontacten over te houden.
Ze hebben een passie voor klantcontact en willen graag kennis en ervaring delen met gelijkgestemden en leren van andere vakgenoten. Daarom zijn ze lid geworden van de KSF.
Riverwise
Riverwise is een bureau van groeistrategen. Zij creëren groei, daar waar ze kansen zien. Dit doen ze zowel bij marktleiders als challengers – zolang er maar groeipotentie is. Nieuwe sectoren verkennen zij graag, maar ze zijn insiders in zorg, media en finance.
Riverwise is sterk inhoudelijk, confronterend eerlijk en extreem betrokken.
Expert
Al jaren is Expert dé klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica in Nederland! Wat dit voor de klant? Dat ze altijd goed geholpen worden en altijd optimaal kunnen genieten van hun nieuwe aanwinst. Bestel je online, dan wordt je gewoon geholpen door je lokale Expertwinkel. Is het product kapot? Geen probleem, de winkel om de hoek staat voor je klaar. Dat is de kracht van Expert.
Als klant ben je bij Expert niet alleen belangrijk tot het moment dat u betaalt, maar ook daarna.