Moniek de Groot gestart als projectcoördinator
Sinds 3 september werkt Moniek de Groot-Geurtsen als projectcoördinator bij de KSF. Ze is verantwoordelijk voor het KSF Branchecertificaat en het organiseren van events.
“Ik kijk er ontzettend naar uit om mij in te zetten voor de branche. Ik heb ruime ervaring opgedaan in communicatie en klantcontact, wat erg goed van pas komt in mijn huidige rol!”
Moniek vervangt Caroline van Sluys, die een half jaar bij ons heeft gewerkt.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.