Manager of the Year Award 2023
Manager of the Year Award 2023
26 oktober 2023 
0 min. leestijd

Manager of the Year Award 2023

Op donderdag 2 november 2023 vindt de uitreiking van Manager of the Year Award 2023 plaats. De grootste award show van de klantcontact branche in Nederland, waar we onze talenten vieren. Dat wil je niet missen! Bij Gooiland Events in Hilversum, wordt er in de middag gestart met een inspiratiesessie van de finalisten. “Met het thema ‘Let’s Grow’ verwachten we inspirerende inzichten op verschillende gebieden van ons mooie vak”, aldus juryvoorzitter Maaike Rosendaal. 

Finalisten

Tijdens het diner worden we meegenomen in de road to the finals. Op vrijdag 22 september zijn de finalisten op het hoofdkantoor van Yource geweest voor een vlogdag. Aan de hand van diverse workshops over Storytelling en Presenteren, hebben de finalisten aan het eind van de dag hun eigen vlog op mogen nemen. En het resultaat? Dat zal getoond worden tijdens het diner. Bekijk de aftermovie van deze dag 

Inspiratie

Tegen het eind van het diner worden we geïnspireerd door Jarno Duursma. Jarno is een technologie expert, trendwatcher en auteur van verschillende boeken over digitale technologie. Met zijn sprankelende vooruitziende blik en diepgaande kennis van technologische ontwikkelingen, inspireert hij zijn publiek. 

Meer informatie over het volledige programma

Tickets

Wil jij bij deze inspirerende dag aanwezig zijn? Koop dan nu je ticket!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen