CCMA | Manager of the year #TOTHEFUTURE
CCMA | Manager of the year #TOTHEFUTURE
23 februari 2022 
1 min. leestijd

CCMA | Manager of the year #TOTHEFUTURE

Op donderdag 9 juni 2022 zal opnieuw de Manager of the year 2022 uitgeroepen worden. Dit bijzondere jaar gaan wij op zoek naar de absolute managementtop van de klantcontact branche. Met #TOTHEFUTURE zoekt CCMA specifiek naar een manager die tijdens corona mooie ontwikkelingen doormaakt met het oog op de toekomst. 

Afgelopen jaar is Cynthia Mak met de titel naar huis gegaan, na een spannende finale via de livestream op 3 juni 2021. Wat maakt een genomineerde een goede kandidaat voor deze titel en hoe weet jij of je hier kans op maakt? De CCMA zoekt naast ervaring ook juist naar nieuw talent binnen de contactcenterbranche. Een ideale kandidaat is werkzaam binnen customer contact en heeft hier zelf, met zijn of haar team, een mooie of bijzondere verandering doorgemaakt. Dit kan bijvoorbeeld een technische ontwikkeling of een organisatieverandering zijn. Belangrijk bij deze verandering is natuurlijk het eindresultaat voor de klant. De afgelopen jaren heeft de ontwikkeling van medewerkers ook een steeds belangrijkere plaats gekregen in de contactcenterbranche. De ideale manager is een voorbeeld voor vernieuwing en ontwikkeling van talent binnen de organisatie. Daarnaast zijn we op zoek naar iemand die de zijn of haar bijdrage wilt leveren om de klantcontactcenterbranche verder te helpen ontwikkelen.  

Het nomineren van kandidaten is gestart op woensdag 12 januari. Tot vrijdag 25 februari kun je jouw favoriete manager nog nomineren. Half maart zullen de halve finalisten aangekondigd worden. Er zal een traject volgen met jurybezoeken en een halve finale. De halve finale vindt plaats op donderdag 19 mei, waarna de finalisten klaargestoomd worden voor de finale op donderdag 9 juni 2022. 

Iemand nomineren

Met de aangekondigde versoepelingen verwachten wij dat er in ieder geval voor een gedeelte publiek bij mag zijn. Ook dit jaar hebben wij gekozen voor een livestream, zodat iedereen vanaf elke plek de finale bij kan wonen. We hebben dit jaar wederom een aantal sponsoren bereid gevonden om dit event te steunen. Zonder hen zouden wij dit gave event niet neer kunnen zetten. 

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.