Let’s Grow! 8 tot en met 12 mei 2023 is de Nationale Klantcontact Week!
Let’s Grow! 8 tot en met 12 mei 2023 is de Nationale Klantcontact Week!
20 april 2023 
1 min. leestijd

Let’s Grow! 8 tot en met 12 mei 2023 is de Nationale Klantcontact Week!

De Nationale Klantcontact Week, georganiseerd door CCMA, is dé week om alle klantcontactmedewerkers extra in het zonnetje te zetten. Wij roepen iedere leidinggevende in onze branche op om er een geweldige week van te maken. Dat moment wil je niet gemist hebben als leidinggevende in klantcontact!

Klantcontactmedewerker centraal

In deze week kunnen klantcontactmedewerkers gratis meedoen met fun activiteiten en prijzen winnen (niet verplicht, wel heel leuk). Bovenal stimuleert CCMA vooral dat iedere leidinggevende in klantcontact er zelf ook een leuke week van maakt. Klantcontact is een vak, waarin duizenden collega’s iedere dag groeien en onze klantcontactmedewerkers verdienen deze aandacht! De oproep is daarbij ook om collega’s van andere afdelingen te laten meedoen, meekijken en meeluisteren. Het werk van onze klantcontactmedewerkers staat deze week dan echt even centraal in de gehele organisatie.

Doe je mee? Laat dat zien en laat het CCMA weten! Meld je dan gratis aan via ccma-nederland.nl.

Win een geweldig teamuitje

Jouw organisatie / jouw team kan na aanmelding meedoen aan verschillende challenges. Dit is vrijblijvend en een geheel eigen invulling van de week is ook prima. De CCMA ondersteunt de aangemelde organisaties om de Nationale Klantcontact Week tot een groot succes te maken. Je kunt bijvoorbeeld gratis materiaal (o.a. posters) bestellen die je kunt gebruiken voor die week. Ook deelt CCMA alle mooie creatieve initiatieven van organisaties op Instagram, LinkedIn en op onze website. De jury kijkt (online) mee en komt langs bij de winnaar om de klantcontactmedewerkers in het zonnetje te zetten. Dit team wint een geweldig teamuitje, georganiseerd door Yource.

Klantcontact is een vak en daar zijn wij trots op! Op naar een geweldige week!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen