Maak kennis met jaarsponsor Zoho
08 maart 2023

Maak kennis met jaarsponsor Zoho

Eind vorig jaar zijn wij in contact gekomen met de Klantenservice Federatie om in eerste instantie lid te worden. We kunnen ons goed vinden in de zeven servicebeloften en hadden het idee hier een actieve bijdrage aan te kunnen leveren. Na de mini-masterclass ‘Klantgericht leiderschap’ hebben wij daarom de knoop doorgehakt om jaarsponsor te worden van KSF. We zagen veel interactie en kennisdeling binnen de groep. Dit maakt het voor ons interessant om Zoho Desk te introduceren binnen de Klantenservice Federatie.

CX Meetup

Zoho Desk is onze contextbewuste klantenservice software waarmee je klanten centraal stelt binnen je bedrijf. Hiermee kun je de productiviteit van medewerkers verbeteren, de tevredenheid van klanten vergroten en loyaliteit opbouwen.

Wil je ook weten hoe je met software de Customer Experience kunt optimaliseren? Later dit jaar organiseert Zoho een CX Meetup waarin meer verteld wordt over Zoho Desk. Te zijner tijd wordt de meetup o.a. via de agenda van KSF aangekondigd.

Over Zoho

Privacy is binnen Zoho één van de altijd terugkerende speerpunten, van marketing tot aan klantenservice. De privacy van Zoho gebruikers wordt immer gerespecteerd. Wij hanteren daarom ook geen verdienmodel voor het genereren van advertentieomzet uit onze oplossingen. Als leverancier van meer dan 50 applicaties, in vrijwel elke zakelijke categorie is Zoho Corporation één van 's werelds meest veelzijdige softwarebedrijven. Inmiddels wordt onze bedrijfssoftware door meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruikt.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.