Hans van den Bemt neemt voorzittershamer over van Boris Wachters
Hans van den Bemt neemt voorzittershamer over van Boris Wachters
07 december 2017 
0 min. leestijd

Hans van den Bemt neemt voorzittershamer over van Boris Wachters

Gistermiddag nam Boris Wachters afscheid als voorzitter van de KSF. Hij verandert per 1 januari van werkgever en kan daardoor niet aanblijven als voorzitter. Hij droeg de voorzittershamer over aan Hans van den Bemt. Boris kijkt terug op een mooie tijd in het bestuur en als voorzitter. Hij is blij dat hij de vereniging vooruit heeft kunnen helpen en wil graag betrokken blijven.

Hans bedankte Boris voor zijn inzet de afgelopen jaren en voor wat hij heeft bereikt: er ligt een duidelijke visie en een plan voor de toekomst van de vereniging. Hij bouwt daar graag aan verder, samen met de andere bestuursleden, het bureau en de leden.

Tegelijkertijd nam André Vermaat afscheid. Hij is bijna zes jaar actief geweest in het bestuur. Hij heeft dat al die jaren met veel plezier gedaan. André Vermaat koos ervoor zich niet opnieuw verkiesbaar te stellen.

Hans van den Bemt zal bij de volgende ALV formeel worden benoemd. Hij is in zijn functie bij Het Kadaster verantwoordelijk voor klantcontact en marketing. Hij neemt zijn ervaringen graag mee naar de KSF. De vacatures die zijn ontstaan voor een inhouse bestuurslid en een zzp-bestuurslid worden ruim voor de volgende ALV opengezet.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen