KSF Jaarsponsor 2024 | De klantcontactbranche in de spotlight met WEngage!
KSF Jaarsponsor 2024 | De klantcontactbranche in de spotlight met WEngage!
22 januari 2024 
1 min. leestijd

KSF Jaarsponsor 2024 | De klantcontactbranche in de spotlight met WEngage!

WEngage is de specialist in het leveren van uitmuntende en authentieke klantervaringen doorheen de volledige customer journey. De organisatie is dan ook verheugd om jaarsponsor te zijn van KSF en gezamenlijk de klantcontactsector de erkenning te geven die zij verdient.

30 jaar ervaring

Hoewel WEngage een nieuwe naam is, vertegenwoordigt de organisatie sinds begin 2023 de samenvoeging van de voormalige contactcenters: Call-IT, IPG en In2com. Met meer dan 30 jaar ervaring in de sector heeft WEngage de evolutie van de facilitaire dienstverlening in de klantcontactbranche intens beleefd. WEngage opereert internationaal, met meer dan 11 eigen vestigingen in Nederland, België, Marokko en Suriname.

De organisatie streeft niet alleen naar een breed bereik met hun sterke geografische spreiding, maar ook naar een persoonlijke hands-on aanpak met de nodige aandacht voor elk project. Zo ontzorgt WEngage end-to-end haar business partners op het gebied van klantcontact. De combinatie van vakbekwame medewerkers, geavanceerde technologie en gecertificeerde processen (o.a. ISO 18295) creëert zo unieke klantervaringen. Van customer selection tot retention, en alles hiertussen. Deze diensten worden bovendien in meerdere talen aangeboden.

Klantcontact is cruciaal voor elke organisatie

WEngage heeft als doel om via KSF de waardevolle klantcontactbranche in de spotlight te zetten en inzichten vanuit hun expertise te delen. Klantcontact is cruciaal voor elke organisatie en alle medewerkers in de branche streven er op dagdagelijkse wijze naar om de perfecte klantervaring neer te zetten.

Het creëren van buitengewone klantervaringen is waar WEngage voor staat. Deze benadering motiveert WEngage om op te treden als jaarsponsor. Hun baseline luidt immers: "Together for better connections". En waar kan WEngage betere verbindingen vinden en maken dan via het uitgebreide en diverse netwerk van KSF?

Samen gaan we voor een communicatief 2024!

Meer over WEngage in de KSF ledengids

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen