KSF Inspiratiedag 2025 aftermovie
KSF Inspiratiedag 2025 aftermovie
16 september 2025 
0 min. leestijd

KSF Inspiratiedag 2025 aftermovie


Terugblik van bezoeker Judith van Paridon op LinkedIn

🚀 Wat krijg je als je speed-dates, boogschieten én Sudoku op 9-9 combineert? Een inspirerende dag bij de Klantenservice Federatie (KSF)!

De opening was door Laura de la Mar, zij nam ons mee in de wereld van gastvrijheid. Dank ook voor het boek Laura!

Daarna maakten de leden via speed-dates kennis met de nieuwste oplossingen van leveranciers op het gebied van klantcontact. Mooi om te zien hoeveel innovatie er gaande is in onze branche!

Daarna was er ruimte voor fun en ontspanning: van boogschieten tot Sudoku (hoe toepasselijk op 9-9 😉). Dank aan Doeke Bosma voor de mooie schoten, recht op het doel!

Voor mij persoonlijk was dit vooral een waardevolle kans om weer nieuwe mensen èn merken te ontmoeten en de nieuwste snufjes te ontdekken die klantcontact slimmer en persoonlijker maken. Leuk om kennis gemaakt te hebben Peter Van Ditmarsch en Arjan Speksnijder van Calabrio.

Arnon Post, leuk om Graia te leren kennen. Ook grappig dat Gaia Giero dan precies op de foto komt bij jullie tafel.

Dank aan Roel Masselink en natuurlijk Dorien Exalto voor de goede organisatie en de flexibiliteit bij de weeromslag en alle deelnemers voor de energie en inspiratie! ✨

Reageer op LinkedIn

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen