KSF HR-congres 2022 | Krapte, of onbenut potentieel?
KSF HR-congres 2022 | Krapte, of onbenut potentieel?
12 mei 2022 
0 min. leestijd

KSF HR-congres 2022 | Krapte, of onbenut potentieel?

Binnen de huidige arbeidsmarkt heeft haast iedere organisatie er mee te maken; krapte. Vaak in dusdanige vorm dat dit meer langdurig lijkt dan tijdelijk. Het KSF HR-congres 2022 op 29 juni 2022 staat daarom volledig in het teken van dit thema. Dat er een tekort aan arbeidskrachten is, is een feit. Maar hoe zit het met het onbenut potentieel? 

Tijdens het KSF HR-congres worden de deelnemers, onder begeleiding van Dagvoorzitter Sofie van den Enk, verrijkt met nieuwe inzichten, inspirerende succesverhalen gerelateerd aan het thema krapte op de arbeidsmarkt.

Tafelgasten

  • Pauline van Zon | Arbeidsmarktadviseur UWV
  • Dirck Slabbekoorn | Filiaalmanager Jumbo
  • Fabio Severijnen | Gedragspsycholoog

Het programma wordt aangevuld met twee mooie inhoudelijke cases. 

Meer weten en aanmelden? KSF HR-congres 2022


Het KSF HR-congres wordt mede mogelijk gemaakt door:

Sponsors KSF-HR-congres 2022

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.