KSF bureaudag | Terugkijken, vooruitblikken en vliegen!
KSF bureaudag | Terugkijken, vooruitblikken en vliegen!
18 juli 2024 
1 min. leestijd

KSF bureaudag | Terugkijken, vooruitblikken en vliegen!

Vandaag met (een deel van) het Klantenservice Federatie bureau teruggeblikt op het eerste halfjaar van 2024 en vooruitgeblikt naar de plannen voor de 2e helft. Wat is er hard gewerkt en wat is er veel gebeurd. 

Dit deden we natuurlijk samen met onze nieuwe collega’s van VDH Bestuurszaken Melissa Straver-Platenburg, Sharelle Basilio en Josie Jackson, maar ook met het bestuur, expertgroepen en onze partners. Voor de 2e helft van 2024 staat o.a. een extra ISO begeleidingstraject op het programma, gaan we stappen zetten rondom de Code Verantwoord Marktgedrag, de AI Visie wordt gepubliceerd, gaan we de volgende fase in met de KSF Trendmonitor, rollen we de ledenwerfplannen uit en staan uiteraard de Inspiratiedag, het Jaarcongres en diverse expertsessies en bijeenkomsten op de agenda. 

Natuurlijk kijken we daarnaast ook al naar 2025. Bestuur en expertgroepen hebben een verzoek om input op de jaarthema's en richting van KSF gevraagd. Maar daarover later meer. Na al het werk wat verzet is, is een beetje ontspanning ook terecht! Als bureau vliegen we voor en met KSF, daarom hebben we dit ter afsluiting van de bureaudag letterlijk genomen...


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen