KSF-voorzitter en directeur op bezoek bij de SER
KSF-voorzitter en directeur op bezoek bij de SER
28 maart 2024 
0 min. leestijd

KSF-voorzitter en directeur op bezoek bij de SER

Het demissionaire kabinet vroeg eerder dit jaar de SER (Sociaal Economisce Raad) een advies uit te brengen over de kansen van artificiële intelligentie (AI) om arbeidsproductiviteit te verhogen, de kansen en risico’s in kwaliteit van werk en de de impact op werkgelegenheid en inkomens(on)gelijkheid.

KSF-voorzitter Ramón Delima en directeur Roel Masselink waren deze week op bezoek bij de SER om de leden van de Commissie Digitale Transitie bij te praten over de impact en kansen van AI voor de klantcontactsector. Zij benadrukten daarbij de innovatieve kansen die AI biedt en het belang van ondersteuning om medewerkers goed mee te kunnen nemen in deze digitale transitie.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen