KSF Branchecertificaat voor medewerkers klantcontact VHD
KSF Branchecertificaat voor medewerkers klantcontact VHD
29 juli 2021 
in HR
0 min. leestijd

KSF Branchecertificaat voor medewerkers klantcontact VHD

Een feestelijke dag op 20 juli bij VHD in Deventer. Susan Soleimani reikte KSF Branchecertificaten uit aan 40 geslaagden: “Heel leuk om de medewerkers te belonen met dit branchecertificaat. Ze hebben echt bewezen te voldoen aan de kwaliteitseisen en klanten goede service te verlenen. Met dank aan ons lid HDLG dat de opleidingen heeft verzorgd, voelen ze zich beter in staat om echt contact te maken met de klant.” “Als VHD hechten we veel waarde aan het verlenen van goede service,” vertelt Dunja Gaasendam, teamleider bij VHD, “en daarin begeleiden we onze medewerkers graag. We zijn een 9+ organisatie en om dat te blijven bieden we onze medewerkers verschillende trainingen aan. Dit erkende branchecertificaat maakt het compleet.” De opleidingen werden verzorgd door ons lid HDLG. Frank de Klerk, eigenaar, vertelt: “Als je als organisatie op deze wijze aandacht besteedt aan talentontwikkeling, dan willen en gaan je klantadviseurs groeien en worden ze nog trotser op hun prestaties en het vak.” Met dit branchecertificaat A voor medewerkers klantcontact voldoen de medewerkers aan de basiseisen op het gebied van klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid en deskundigheid. Het KSF Branchecertificaat is er voor leden en niet-leden en is vrijwillig. Er wordt onafhankelijk getoetst door de KSF.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen