Duizendste KSF Branchecertificaat uitgereikt
Duizendste KSF Branchecertificaat uitgereikt
28 september 2017 
1 min. leestijd

Duizendste KSF Branchecertificaat uitgereikt

We hebben het duizendste branchecertificaat uitgereikt aan een medewerker klantcontact: Lorrinder Williams is de gelukkige. Ze is geslaagd en heeft een baan gekregen in het klantcontactcenter van KANS, waar ze actief is op het project voor Welzorg.

Het KSF Branchecertificaat is een certificaat voor medewerkers klantcontact en garandeert een basiskwaliteit op het gebied van klantvriendelijkheid, communicatieve vaardigheden, oplossingsgerichtheid en kennis van wet- en regelgeving. KANS in Capelle aan den IJssel doet de werving en selectie, het opleiden en het certificeren van kandidaten die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben wordt verzorgd door VANAD Academy. Hierdoor krijgen zij de mogelijkheid om aan de slag te gaan in de klantenservicebranche. Bij KANS kreeg Lorrinder Williams het 1000e KSF-branchecertificaat uitgereikt.

Trots
Lorrinder: ‘Door deze opleiding en het behalen van het certificaat kan ik weer verder met mijn leven, zo voelt het. Er is een deur opengegaan naar werk. Dat doet wat met je. Ik ben trots op wat ik heb bereikt. Dit biedt mij weer nieuwe kansen om me verder te ontwikkelen.’

Geeske te Gussinklo, directeur KSF: ‘We zijn trots op Lorrinder, op alle andere geslaagden èn op hun werkgevers. Zij hebben hun medewerkers de gelegenheid geboden het certificaat te behalen en geven daarmee erkenning aan de medewerkers en aan dit mooie vak. Want dat is het echt: dagelijks klanten helpen met leuke en minder leuke zaken. Dat vraagt veel van de medewerker. We zijn blij dat we met het KSF Branchecertificaat erkenning kunnen geven aan dit vak.’

Organisaties met branchecertificaat
Organisaties die hun medewerkers certificeren zijn o.a. de Telegraaf, Essent, ABN Amro, Live ChatPro, DVG, M+, Cendris, DAS en AllSecur. Zij onderscheiden zich door aantoonbaar goede medewerkers die het klantcontact verzorgen.

Opleidingsinstituten die mensen hebben opgeleid voor het vak, zijn: Philipse Business School, VANAD Academy, KANS, Synergon en HDLG.

Blog
Lees meer over Lorrinder en het duizendste branchecertificaat op de website van het KSF Branchecertificaat.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen