KSF bestuursvoorzitter Boris Wachters draagt functie over
KSF bestuursvoorzitter Boris Wachters draagt functie over
13 november 2017 
1 min. leestijd

KSF bestuursvoorzitter Boris Wachters draagt functie over

Op 1 januari a.s. zal Boris Wachters, bestuursvoorzitter van de Klantenservice Federatie en executive manager bij Nationale-Nederlanden, toetreden tot de directie van de FINTREX Groep in de functie van Chief Sourcing Officer (CSO) waar hij verantwoordelijk wordt voor de Divisie Sourcing. FINTREX is gespecialiseerd in de werving, selectie, opleiding, uitzending en managed insourcing van klantcontactmedewerkers.

Boris: ‘Hoe succesvol bedrijven in hun klantbediening zullen zijn, is sterk afhankelijk van de kwaliteit van hun digital én hun human resources. Ik vind het een aantrekkelijk en uitdagend perspectief om in een steeds krapper wordende arbeidsmarkt, waarin organisaties een toenemende behoefte hebben aan deskundigheid én flexibiliteit, een bijdrage te blijven leveren aan de customer service van de toekomst en dat op een andere wijze dan voorheen en binnen een snelgroeiende organisatie als FINTREX waar ik mijn passie voor customer service, visievorming en ondernemerschap kan combineren.’

Vanwege de overstap van Nationale-Nederlanden naar de FINTREX Groep zal Boris in een andere ledencategorie van de Klantenservice Federatie worden ingedeeld. Statutair is geregeld dat als een bestuurslid wisselt van categorie, hij dan zijn bestuursfunctie zal moeten overdragen. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 6 december a.s. zal Hans van den Bemt, Hoofd Kadaster Klanten Services en bestuurslid van de Klantenservice Federatie, het bestuursvoorzitterschap overnemen. Zijn definitieve benoeming zal plaatsvinden op de ALV in het voorjaar van 2018. Tevens zal een vacature worden gesteld voor een bestuurslid in de inhouse-categorie.

Boris: ‘Iedereen die mij kent, weet hoezeer ik me betrokken voel bij de Klantenservice Federatie en graag nog veel langer bestuurslid en voorzitter was gebleven; dat kan echter niet, de statuten zijn daarin duidelijk. Met veel plezier kijk ik terug op de positieve ontwikkeling die de vereniging heeft doorgemaakt, op de nieuw gekozen richting en op de prettige en constructieve samenwerking binnen het bestuur en met Susan, Gretha en Geeske.’

We kijken als bestuur en bureau ook terug op een mooie samenwerking en positieve ontwikkelingen. We wensen Boris veel succes bij Fintrex!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen