Sabio | Lid Klantenservice Federatie
Sabio Klantenservice verbeteren

Sabio

Technologie | WFO | WFM | Omnichannel | Agent Experience | Agent Desktop | Cloud | AI | Automation

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

we passie hebben voor het transformeren van Customer Experience en onze kennis graag delen met deze community!

Over ons

Sabio, the Digital CX Transformation Company. Uw klant verwacht elke keer dat hij of zij contact met u opneemt, een briljante, fijne en gemakkelijke beleving. Dit is wat Sabio levert. Door een unieke combinatie van expertise, technologie en inzicht, begeleiden wij uw bedrijf bij het creëren van uitzonderlijke end-to-end digitale klantbelevingen. Zo staat uw klant centraal in uw organisatie.

Wij werken in verschillende verticale branches, met enkele van 's werelds grootste organisaties, om hun klantbeleving te transformeren, operationele kosten te verlagen en de betrokkenheid van klanten en werknemers te verbeteren. Door onze eigen unieke producten en diepgaande sectorkennis te combineren met award-winnende technologieën, zijn wij een van Europa's snelst groeiende leveranciers van digitale CX-transformatieoplossingen. We ondersteunen klanten in meer dan 50 landen. Weten hoe u uw CX efficiënter en effectiever inricht? Neem contact op met Sabio Group Nederland. We helpen u graag verder.

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

  • AI & Automation
  • Data & Insights
  • Cloud Transformation
  • CX Management
  • Agent Desktop
  • Networking Services & Infrastructure

Contact Sabio

Website Sabio of neem contact op met Wouter Bakker, Country Manager Nederland op wouter.bakker@sabiogroup.com.

Start your journey with Sabio

Sabio klantcontact