Contact Center Live | Lid Klantenservice Federatie
Contact Center Live klantenservice Verbeteren

Contact Center Live B.V.

Master Partner Vocalcom | Master Partner Zendesk | VoIP | Consultancy | MyQM | Contact Center Portal

Contact Center Live gelooft net als KSF in uitmuntende klantcontact dat zo Lean&Mean mogelijk opgezet is. Waarbij uitdagingen als traditionele àls innovatieve kanalen en oplossingen een belangrijke rol spelen. Contact Center Live helpt u naar het vinden van de beste balans tussen uw organisatie, uw klanten én technologische oplossingen en ontwikkelingen met de 7 servicebeloften van de KSF in acht genomen.

Contact Center Live is dé Benelux partner voor het leveren van een ‘Cloud Based Klantinteractie Platform’; omnichannel contact center software ondersteund door applicaties als Vocalcom, Zendesk, SalesForce CTI, Zoho, MyQM en Voip.

Een optimale klantbeleving is bepalend voor het succes van een organisatie en haar producten of diensten. Als je je klant een persoonlijke ervaring kunt bieden en zorgt dat hij of zij zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis. Zo onderscheid je je van de concurrentie en draag je bij aan het succes van een organisatie, op korte én lange termijn.

Klantcontact is een continu proces dat bestaat uit verschillende lagen: van communicatie met de klant tot de afhandeling en de rapportage en monitoring. Door het klantcontact op deze drie niveaus te bekijken, creëer je een 360-graden-klantbeeld en werk je toe naar die optimale klantbeleving.

Door te kiezen voor onze innovatieve oplossingen die eenvoudig, flexibel en compleet zijn, kun je constant meebewegen met de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van multichannel-klantcontact en CRM en kun je eenvoudig aansluiten bij andere processen binnen een organisatie.

  • Master Partner Vocalcom
    Wij zijn dé volledige a-z partner voor uw Vocalcom oplossing. Denk hierbij aan implementatie, project management, consultancy, maatwerk van de oplossing, API koppelingen, trainingen, proces optimalisaties en meer!
  • Master Partner Zendesk
    Uw beste Zendesk-partner voor implementatie, training, consultancy, optimalisatie, Zendesk-apps en integraties. Gebruik uw Zendesk zonder onnodige handmatige handelingen en configuraties. Implementeer Zendesk met onze professionele implementatiemanagers en procesconsultants. Laat ons je adviseren in je customer experience strategie en creëer samen een overzichtelijk procesoverzicht en een moeiteloze workflow.
  • VoIP
    Bellen tegen lagere kosten. Voice over IP, ofwel VoIP, betekent bellen via het internet. Het werkt heel eenvoudig. Je gebruikt je huidige internetverbinding voortaan ook voor je al je bel- en telefonie activiteiten. IP telefoons werkt dus via het internet en niet via telefoonnetwerk.
  • Consultancy
    Met ons jarenlange kennis en ervaring binnen de branche adviseren en ondersteunen wij je graag over je customer experience strategie en helpen je dat ook te realiseren. Training van agent tot management organiseren wij om doelstellingen te halen én productiviteit/kwaliteit te verhogen.
  • MyQM
    Maak van elke agent uw beste ambassadeur. MyQM biedt u een totaal aanpak en een geïntegreerd platform. Door gebruik structureren wij uw kwaliteitsproces. We zetten het kwaliteitsproces voor u op, voeren wijzigingen door waar nodig en blijven bij u tot het kwaliteitsproces staat. Uw QM krijgt een methodische opvolging en structureert individuele en/of team feedback. Verzamel feedback van klanten na contact en confronteer de agent met feedback. Een ongekende hoeveelheid data? Onze kunstmatige intelligentie maakt het gebruiken van deze data een stuk makkelijker.
  • Contact Center Portal
    Met ons eigen ontwikkelde portal hebben wij een unieke oplossing dat al uw applicaties met elkaar laat koppelen en voegen we functionaliteiten en tools toe dat een uitbreiding én aanvulling is op uw organisatie. Zo heeft u nóg meer rapportage mogelijkheden, maakt u eenvoudige exports, beheert u uw volledige data management door middel van gedetailleerde business rules én nog veel meer. Door hierin zoveel mogelijk te automatiseren kan jouw organisatie zich focussen op andere activiteiten, zoals bijvoorbeeld de klant!


Neem contact op of vraag een demo aan.

We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.

Doe dit via ons contact formulier:
Contact Center Live contactpagina 

Via mail of bel ons direct:

info@contactcenterlive.nl
+31 (0)88 123 2401

Wij helpen organisaties met het optimaliseren van hun klantcontact.

Contact Center Live klantcontact