Genesys | Lid Klantenservice Federatie
Genesys Klantenservice verbeteren

Genesys

Geautomatiseerde IVR-diensten | Contactcenter Clouddiensten | Kennisbeheersorftware | Omnichannel-ervaring | AI Chatbots | WFM

Wij als Genesys houden van experience-as-a-service en daarom met de KSF-community willen delen waarom Empathie in CX zo belangrijk is.

Genesys verzorgt jaarlijks meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Dankzij de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie elk klantmoment via alle marketing-, sales- en servicekanalen en wordt tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterd.

Genesys is de pionier in Experiences as a Service, waarmee organisaties van elke grootte echte personalisatie op schaal kunnen bieden, klanten met empathie kunnen benaderen en het vertrouwen en de loyaliteit van klanten kunnen vergroten.

  • Genesys Cloud CX
  • Genesys Multicloud CX
  • Genesys DX

Ouafae Talha
Sales Development Representative - Benelux
Email: Ouafae.Talha@genesys.com
Tel: +31 20 650 0017

Website: www.genesys.com

The "More Customer Smiles" Cloud.

genesys cloud en AI