Klantenservice NS | Lid Klantenservice Federatie
Klantenservice verbeteren NS

NS

Wij de servicebeleving en het contact met klanten continu willen verbeteren. De KSF biedt een platform voor het delen van kennis en ervaring en het opdoen van nieuwe inzichten. Dit helpt ons om onze dienstverlening steeds verder te optimaliseren.

NS is actief in de wereld van het openbaar vervoer. We bevorderen het gebruik van het openbaar vervoer en houden Nederland in beweging. Onze reizigers staan in al onze activiteiten op 1, 2 en 3 en we werken voor hen aan een zo aangenaam en duurzaam mogelijke reis van deur tot deur. Lees meer op Over NS.

We worden vaak gevraagd om achtergrondinformatie, bijvoorbeeld over de oorzaak van een verstoring, of wanneer iets nieuws vanuit NS wordt gedeeld. Daarom hebben we met NS Weekly.

  • Abonnementen
  • Kaartjes en toeslagen
  • Deur tot deur oplossingen

Bezoek onze website Klantenservice NS

Klantenservice NS