Uitblinqers | Lid Klantenservice Federatie
Uitblinqers Klantenservice verbeteren

Uitblinqers

Inbound Klantcontact | Outbound Klantcontact | Contactreductie | Smart Workforce | Gamification

we klantcontact graag leuker, beter én slimmer maken. Door ons aan te sluiten, hopen we innovatieve inzichten en kennis te kunnen delen en ophalen en daarmee bij te dragen aan het verbeteren van het imago van klantcontact.

Uitblinqers is een facilitair klantcontactcenter dat inbound en outbound communicatie verzorgt voor verschillende A-merken. Hierbij draait alles om de mensen. We toveren ambitieuze HBO en WO young professionals om tot merkambassadeurs.

Inmiddels bestaat onze slimme workforce uit ruim 800 merkambassadeurs die we matchen aan de wensen, het verhaal, de emotie en het gedrag van onze partners. Deze partners willen we helpen zo succesvol mogelijk te zijn. Dankzij de centraal georganiseerde opleidingen uit onze 110 Academy, kunnen de ambassadeurs zichzelf constant blijven ontwikkelen. Ze werken in kleine teams, wat betrokkenheid stimuleert en coaching on the job mogelijk maakt. Dit stelt hen in staat om complexe en commerciële klantvragen direct succesvol af te handelen, via ieder kanaal.

En het eenvoudige contact? Dat automatiseren we het liefst in onze Synergy Hub: dé plek waar we partners helpen bij het slaan van een brug tussen vernieuwende ideeën en de operatie. We maken daarin pragmatisch gebruik van innovaties om klantcontact voor onze partners efficiënter in te richten. Denk hierbij aan Speech Analytics, Contactreductie, AI-bots of RPA.

  • Inbound Klantcontact
  • Outbound Klantcontact
  • Pilot Hub
  • Synergy Hub

Website: www.uitblinqers.nl
Contactpersoon: Larissa van Sunder
Emailadres; larissa.vansunder@uitblinqers.nl

Uitblinqers: Klantcontact met IQ

Uitblinqers Smart Workforce