Kennis en koffie
Kennis en koffie

Nu de vakanties voor bijna iedereen ten einde zijn, starten we weer op met onze kennissessies en andere ledenbijeenkomsten. Afgelopen donderdag hebben we zelfs voor het eerst een groep experts ontvangen op ons nieuwe kantoor. De eer was aan de expertgroep Leiderschap. In het begin was het wat onwennig, maar het voelde al snel als vanouds. Goed om weer samen koffie te kunnen drinken en kennis te delen over ons vakgebied. Voorzitter Marcel Mens van de expertgroep Leiderschap plaatste een bericht op LinkedIn.

Voor de periode tot het einde van het jaar hebben we veel mooie events op de agenda staan, zoals expertsessies, het KSF Jaarcongres (4 november) en de Conversational Conference van Frankwatching. We zijn een samenwerking met Frankwatching aangegaan, daarom spreekt Susan Soleimani op hun congres en konden we gratis kaarten weggeven in de KSF Ledenomgeving. De voorzitters van de expertgroepen komen volgende week samen om de plannen voor 2022 te bespreken. Onze website is vernieuwd en we lanceren over een paar weken het nieuwe branchecertificaat voor ervaren medewerkers klantcontact. Zo blijven we werken aan de kwaliteit van klantcontact.

Enne, als je zin hebt in koffie… Maak gewoon een afspraak om virtueel een bakkie te doen of om langs te komen in Doorn. Bespreken we dan hoe we verder kunnen werken aan alle goede dingen voor klantcontact.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.