14 fanatieke deelnemers volgden in april de training ‘Sociaal Verantwoord Communiceren en Incasseren’ bij KSF. Een leerzame training welke op alle vlakken met een 4- of 5-sterren waardering is beoordeeld door de deelnemers. Ze gaven aan dat zij na het volgen van de training sterker in hun schoenen staan om gesprekken op een sociaal verantwoorde manier te kunnen voeren. Communicatieskills en denken vanuit het menselijke aspect spelen daarin een belangrijke rol.
Wil je deze training intern aan al jullie medewerkers aanbieden?
Training Sociaal Verantwoord Incasseren & Communiceren
Goed klantcontact bepaalt hoe mensen naar jouw organisatie kijken. De training Sociaal Verantwoord Communiceren & Incasseren maakt jou bewust van de belangen en behoeften van je (debiteur-)klant. Tijdens de interactieve training leer je hoe je hier met een breinvriendelijke en stress-sensitieve benadering mee om kunt gaan. Met als resultaat: een positieve invloed op de klanttevredenheid, een goed merkimago en klantloyaliteit.
Ook leer je hoe je op een efficiënte manier schulden int, zonder dat dit ten koste gaat van de belangen en behoeften van de debiteurklant. Dit kan bijvoorbeeld helpen om de financiële resultaten van het bedrijf te verbeteren en betaalachterstanden op te lossen én te voorkomen.
Aanbod voor KSF-leden
Het tarief van deze training voor KSF-leden is €1.975,- ex. btw voor een groep van maximaal 12 personen. Dit is een korting van 30%. Je kan de inhouse training voor jouw organisatie via de KSF Ledenomgeving aanvragen.
Wil jij de training eerst zelf volgen?
Goed nieuws! Op dinsdag 28 november biedt de Klantenservice Federatie de training ‘Sociaal Verantwoord Communiceren en Incasseren’ nogmaals aan.
- Gratis voor KSF-leden. De 100% kortingscode vind je in de KSF ledenomgeving;
- Er zijn slechts 14 plekken beschikbaar voor deze training t.w.v. €350,- ex. BTW per persoon;
- Daarom mag er maximaal één deelnemer per organisatie deelnemen.
Wil jij of één van je collega’s erbij zijn? Meld je dan aan via de website.