Imago klantenservice | Directeur KSF deelt ontwikkelingen klantcontactbranche met UWV
Directeur KSF deelt ontwikkelingen klantcontactbranche met UWV
05 april 2022 
0 min. leestijd

Directeur KSF deelt ontwikkelingen klantcontactbranche met UWV

Wietse Westerhuis, directeur KSF, deelde op 5 april 2022 de ontwikkelingen in de klantcontactbranche met de adviseurs van de werkzoekendendienstverlening UWV rayon Midden-Utrecht. 

Tijdens de webinar “Diverse sectoren in beeld” van Werkgevers Servicepunt Midden-Utrecht heeft Wietse Westerhuis de adviseurs van de werkzoekendendienstverlening UWV rayon Midden-Utrecht bijgepraat over de ontwikkelingen in de klantcontactbranche. 

Het doel? De 60 deelgenomen adviseurs informeren en enthousiasmeren over werken in de klantcontactbranche, zodat zij werkzoekenden kunnen adviseren bij het vinden van een baan in klantcontact. 

De loopbaankansen die onze branche biedt kwamen aan bod. De invloed van technologie, omscholing en het KSF branchecertificaat. En simpelweg hoe leuk en uitdagend het werk tegenwoordig is.

Het is belangrijk om zoveel mogelijk positieve verhalen vanuit onze branche te delen voor het imago van klantenservice. Die positieve geluiden moeten we natuurlijk vooral ook buiten onze branche laten horen! Daarom zijn we blij dat we deze kans hebben gekregen. En roepen we iedereen op om ook een positief geluid te laten horen.

Klik hier voor de presentatie van Wietse. Ter inspiratie!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen