Het KSF-sector- en benchmarkonderzoek gaat een nieuwe fase in. Doe je mee?
Het KSF-sector- en benchmarkonderzoek gaat een nieuwe fase in. Doe je mee?
07 september 2023 
0 min. leestijd

Het KSF-sector- en benchmarkonderzoek gaat een nieuwe fase in. Doe je mee?

Inhouse- of facilitair klantcontactcenter? Dan hebben we een geweldige kans voor jou om nu al in te stappen op het structurele, periodieke benchmarkonderzoek dat KSF ontwikkelt. 

De afgelopen maanden is er achter de schermen door projectleider Arnon Post in samenwerking met de stuurgroep vanuit KSF-leden en met een onafhankelijk onderzoeksbureau hard gewerkt aan het opzetten van dit onderzoek. Inmiddels zijn we zover dat we een proof-of-concept willen maken.  Een unieke kans voor jouw organisatie om een cruciale rol te spelen in de vormgeving en relevantie van dit onderzoek en als één van de eersten straks te profiteren van de inzichten die het benchmarkonderzoek oplevert.

Het KSF sector- en benchmark onderzoek ontwikkelt op basis van aangeleverde data waardevolle kengetallen, indices en benchmarkinformatie.

Meedoen

Doe je mee of wil je meer weten over het hoe en wat en welke tijdsinvestering dit van je vraagt? Neem dan contact op met de projectleider Arnon Post via arnon.post@klantenservicefederatie.nl.

Let op: in deze proof-of-concept fase is plek voor maximaal een beperkt aantal organisaties. Met het oog op een evenwichtige spreiding over ledencategorieën, branches en bedrijfsgrootte behouden we ons het recht voor om na aanmelding een selectie te maken.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen