Inhouse- of facilitair klantcontactcenter? Dan hebben we een geweldige kans voor jou om nu al in te stappen op het structurele, periodieke benchmarkonderzoek dat KSF ontwikkelt.
De afgelopen maanden is er achter de schermen door projectleider Arnon Post in samenwerking met de stuurgroep vanuit KSF-leden en met een onafhankelijk onderzoeksbureau hard gewerkt aan het opzetten van dit onderzoek. Inmiddels zijn we zover dat we een proof-of-concept willen maken. Een unieke kans voor jouw organisatie om een cruciale rol te spelen in de vormgeving en relevantie van dit onderzoek en als één van de eersten straks te profiteren van de inzichten die het benchmarkonderzoek oplevert.
Het KSF sector- en benchmark onderzoek ontwikkelt op basis van aangeleverde data waardevolle kengetallen, indices en benchmarkinformatie.
Meedoen
Doe je mee of wil je meer weten over het hoe en wat en welke tijdsinvestering dit van je vraagt? Neem dan contact op met de projectleider Arnon Post via arnon.post@klantenservicefederatie.nl.
Let op: in deze proof-of-concept fase is plek voor maximaal een beperkt aantal organisaties. Met het oog op een evenwichtige spreiding over ledencategorieën, branches en bedrijfsgrootte behouden we ons het recht voor om na aanmelding een selectie te maken.