KSF-leden herbenoemen drie bestuursleden
KSF-leden herbenoemen drie bestuursleden
23 november 2021 
0 min. leestijd

KSF-leden herbenoemen drie bestuursleden

Op 23 november zijn Arjanne Omlo-Wiersma, Brigitte Arts en Ronald Smit herbenoemd tijdens de online Algemene Ledenvergadering. Zij zijn eind 2018 aangetreden en nu voor drie jaar herbenoemd.

Arjanne Omlo-Wiersma, Account Director, YoungCapital, heeft veel zin om door te gaan. Ze wil zich blijven inspannen om het thema arbeidsmarkt op de kaart zetten en ook het imago van het vak te verbeteren.

Brigitte Arts, Head of Customer Service & Claims P&C and Health, NN/OHRA, sluit zich daarbij aan. De drie jaar in het bestuur zijn voor haar omgevlogen. Ze heeft er veel zin in de doelen die het bestuur zich voor de KSF heeft gesteld te realiseren in de komende tijd.

Ronald Smit, Country Director Yource Nederland, sluit zich daarbij aan. Hij ziet dat het nu spannende tijden zijn in contactcenters, dat ze in een transitie zitten. Dan is het belangrijk om als vereniging ondersteuning te bieden. Hij wil blijven werken aan een grote vereniging met 2.000 leden.

We zijn blij dat zij zich nog eens drie jaar inzetten om van de KSF hét kennisplatform te maken voor het vakgebied klantcontact.

Lees meer over de ambitie voor 2025

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.