Binnen het bestuur is nog een ruimte voor een tweede bestuurslid vanuit de ledencategorie ‘Facilitaire Contactcenters’. Heb jij belangstelling voor het bestuurslidmaatschap en voldoe je aan het profiel? Stuur dan uiterlijk 21 mei 2023 een korte motivatie en je CV naar vacature@klantenservicefederatie.nl.
Gezocht: tweede bestuurslid namens facilitaire contactcenters
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook