Gezocht: 2 betrokken leden voor de sollicitatiecommissie voor onze nieuwe voorzitter
De KSF zoekt een nieuwe voorzitter! Het bestuur stelt daarvoor een sollicitatiecommissie in, waar we ook graag twee betrokken leden op aanhaken. Goed voor de frisse blik en goed voor het draagvlak!
De sollicitatiecommissie bestaat uit 3 bestuursleden en 2 leden. Daarnaast heeft de directeur van de vereniging heeft een adviserende rol in de commissie. Als lid van de sollicitatiecommissie ben je betrokken bij de briefselectie, de gesprekken en je hebt een belangrijke stem in het opstellen van het advies aan het bestuur voor de voordracht van een opvolger voor onze huidige voorzitter.
Heb jij interesse en tijd om ons te helpen in deze belangrijke procedure? Meld je dan vóór 20 december 2022 bij het bestuur door een mail te sturen naar Roel Masselink, directeur (roel.masselink@klantenservicefederatie.nl).
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.