Kom jij de kascommissie van KSF versterken?
Kom jij de kascommissie van KSF versterken?
22 september 2022 
0 min. leestijd

Kom jij de kascommissie van KSF versterken?

Heb jij belangstelling om de kascommissie van KSF te komen versterken? Naast de 2 huidige leden van de kascommissie (Ingrid Polfliet en Marcel Paes) zijn wij op zoek naar twee nieuwe leden, zodat de commissie uit 4 personen gaat bestaan.

De kascommissie onderzoekt namens de leden ieder jaar de jaarrekening van de vereniging en brengt hierover verslag uit aan de leden op de ALV. De commissie kan het bestuur en directie voorzien van adviezen als het gaat om de boekhouding en kijkt ook mee in het proces van opstellen van de begroting. De werkzaamheden voor de kascommissie kosten naar inschatting jaarlijks zo'n 10 tot 12 uur.

De nieuwe leden van de kascommissie zullen door de ALV worden benoemd voor een periode van 2 jaar. Benoeming vindt plaats op de eerstvolgende ALV (17 november). Heb je belangstelling dan kun je die vóór 15 oktober 2022 kenbaar maken bij Roel Masselink (directeur KSF, roel.masselink@klantenservicefederatie.nl). Wil je eerst meer weten over het werk in de kascommissie neem dan ook gerust met hem contact op. Desgewenst brengt hij je in contact met één van de huidige commissieleden.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen