Geïnspireerd overleg expertgroepvoorzitters
De voorzitters van de verschillende expertgroepen en commissies binnen KSF kwamen op 22 maart bij elkaar om samen hun ideeën voor het jaarprogramma voor 2023 te concretiseren en de agenda voor de komende maanden te vullen. Vanuit de expertgroepen kwamen niet alleen mooie ideeën, maar ontstonden ook mooie samenwerkingen.
Ook actief bijdragen?
De expertgroepen en commissies zijn het hart van KSF van waaruit via kennisontwikkeling en kennisdeling wordt gewerkt om hoogwaardig kwalitatief klantcontact voor organisaties nu en in de toekomst te borgen. Wil jij ook actief bijdragen aan een expertgroep of commissie? Neem dan contact op met Dorien Exalto.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.