KSF Jaarcongres 2019, Firestarter
KSF Jaarcongres 2019, Firestarter
20 juni 2019 
1 min. leestijd

KSF Jaarcongres 2019, Firestarter

De inschrijving voor het KSF Jaarcongres 2019 is geopend! Het congres vindt plaats op donderdag 14 november in de prachtige Kunstlinie Almere Flevoland. Meld je hier direct aan!

Ben jij de firestarter in jouw organisatie?

Firestarter, dat is de titel van het KSF Jaarcongres dit jaar: in het contactcenter beginnen veel innovaties op het gebied van klantcontact. Ben jij de firestarter in jouw organisatie en hoe doe je dat? Start als klantcontactmanagement de innovatie in je organisatie: geef het vuur door.

Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie, niet alleen in het contactcenter maar voor de gehele organisatie. Firestarter, een belangrijke rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!

Kennisdelen met vakgenoten? Wij helpen.

Nieuw dit jaar zijn de koffie- en the(e)matafels. Deelnemers kunnen voorafgaand aan de lunch kosteloos deelnemen aan een themagesprek. Een informele gelegenheid om vakgenoten te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan over actuele onderwerpen in klantcontact. Tijdens de koffie bouw je zo je netwerk verder uit. Er is plaats voor maximaal 80 personen aan deze tafels.

Tijdens het congres belichten we interessante klantcontactthema’s als service design, de rol van klantcontact en service in de organisatie en het toekomst van ons vak. We richten onze blik op de toekomst en bieden je inspiratie om er in je eigen organisatie mee aan de slag te gaan. Laat je inspireren door onze sprekers prof. dr. Steven van Belleghem en Geert Christiaanse, Senior Innovation Director & Femke Lampe-Braun, Business Partner Services bij Philips.

Ga naar www.ksfjaarcongres.nl voor meer informatie over de locatie en sprekers. Graag tot ziens!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen