CAO informatiebijeenkomst
CAO informatiebijeenkomst
29 november 2022 
0 min. leestijd

CAO informatiebijeenkomst

Heb je vragen over de nieuwe CAO Facilitaire contactcenters en wat deze voor jouw organisatie betekent? Op 5 december van 10 tot 11 uur organiseren we samen met WFC-voorzitter Norbert van Liemt een online informatiesessie waar je ook jouw vragen kunt stellen. Van tevoren aanmelden is verplicht om je de MS Teams link toe te kunnen sturen. 

Het eindbod van de WFC inzake cao voor Contact Center Agents 2022 vind je hier.


Meld je aan en stel alvast je vraag!

 

 


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen